En Mimbra i "huset"

Japp då har vi fått en liten Mimbra i huset/lghten:P hehe. Hämtade henne igår och hon har verkligen skött sig kanon! Lite pip i bilen på väg hem, men det avtog snabbt sen så sov hon som en gris^^ När vi kom hem var det dags för mat och det var inga problem där heller...så skönt med en hund som äter(!) Men det sorliga under kvällen det var att Cazper tog sin traditionella valpbitning;P undra ja hur många han är uppe i nu....Det hade gått hur bra som helst och hon hade knappt nosat på honom, men sen tittade hon väl en gång för mkt och då var det kört. Men så har han gjort på alla valpar...Ett ordentligt nyp, sen är det bra....Nu är det ju inga problem, nu så ser han henne inte ens:P Men han kanske tänker att det är lika bra och tycka ner dom på en gång, så har ja det tjafset avklarat sen..haha...jaa, nåt annat svar har jag liksom inte:P Men sen så är ju verkligen alla valpar Cazpers följeslagare, hur dum o tråkig han än är så är dom som en svans efter honom..skumt eller hur?

Jaja...Natten har oxå gått jättebra och  vi sov faktiskt till halvnio i morse, och då fick JAG väcka Mimbra för att ta ut henne, alltså inget kiss lr bajsande inne än så länge iaf;)

Sen så skulle Martin stå på torget idag, så då skulle jag dit och hjälpa honom att sätta upp tält mm. Så då fick ju skruttan följa med, och där blev det verkligen socialträning kan man säga, men hon var supercool, hon la sig där på backen och SOMNADE!! va?! vilken hund...lillskrutt då^^ Och ja, nu är vi hemme och alla doggsen är helt utslagna i värmen ooch jag sitter å väntar på att min kurs ska gå igång (kl14) Men iaf vet ni nån som kan tänka sig att ha en Mimbra på foder, så hör av er;)

Keep up the good work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0