Flopp

GårdagensTävling blev en total flopp :P hehe...Jag fick lov att bryta med gizmo, då han var totalt ofocuserad, han har varit det i ett par dag nu, vet inte om det är löp på G med N? Och martin och Cazper diskade sig tyvärr på dom två sista hindrena=/ attans! Annars så gjorde dom ett bra lopp, och för att vara första gången så borde dom vara jättenöjda!=)

Idag hade Ravillac sitt sista kurstillfälle, så nu önskar jag dom all lycka till i framtiden, men vi ses nog snart igen=)
Mimbra fick vara med på kursen och hon skötte sig utmärkt! Är väldigt impad över denna tös, så jag hoppas verkligen att jag hittar en toppen fodervärd!

Ikväll är jag chafför till balen, så det ska ju bli skojj=) Annars blir det rätt lungt ikväll och även imorrn, då min kurs blev inställd pga att lilla Nemo hade blivit sjuk=( Men jag gråter inte för det, har så mkt att tänka på just nu, så en dag "ledigt" blir bara skönt=)

Ut i solen nu, blekfisar;)!

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

På den här sidan har du chans att vinna en resa för
35000 kronor!!

http://www.alltforforaldrar.se/kul/promo/extpage/8644

2008-06-03 @ 16:11:00
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: Anna, Rättvik

Hej på Dig!

Hittade hit nu igen..

Vill passa på att hälsa Dig Trevlig Sommar!!

Kramar Anna

2008-06-13 @ 10:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0