Tävlingar 09

Ja, när man sitter & tittar i tävlingskalendern 09 så blir jag exalterad men samtidigt ledsen. Jag vill ju såå mkt, men pga allt detta så kan jag inte tävla längre, visst nån utställning kan jag åka på. Men en sån känner jag ingen press över, du kan liksom inte påverka hur det går. Med dom andra grenarna är tvärstopp!! Nej, jag kan inte tävla längre, får super ångest o panik bara av att anmäla mig *arg* Jag har aldrig varit såhär förut, man har ju kunnat åka land o rike runt!!
 Aaa, ibland känns det som att jag har ett jävla handikapp!! Men ja, nu är det ju som det är, men jag får samtidigt ångest över att inte komma ut på tävlingsplanen, det är ju där jag hör hemma!
Vem vill träna utan kvitto??
Ja, ni fattar, ingen tävling, ingen bekräftelse av träningen, så träningen nu är ju skandal eller rättare sagt nerlagd...
Jag vet ju att jag måste jobba med doggsen o dom får sina aktiviteter lite då o då, men det känns som om jag bara "fladdrar" runt, bryr mig inte om resultatet osv.
Nej, det är verkligen något jag ser framemot, att komma ut på tävlingsplanen igen!!

Jag bör leva som jag lär, right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0