Nog mår man bättre!

Av att träna, på dessa dagar så har min sömn blivit som den ska, nog för att jag alltid har varit en nattuggla, men att somna vid 3-4, det är ingen höjdare. Nej, nu somnar ja mellan halvtolv & ett, låter kanske sent för många, men jag vaknar nu mera senast 9 av mig själv helt pigg o utvilad=) Förut så kunde jag känna mig trött dygnet runt & det bästa som fanns, det var just att sova, men nu känner man att man lever igen & det sjuka är att jag verkligen lääängtar till gymmet, hur kan man längta till ett gym??!! Det är ju mega tråkigt egentligen:p hahaha!!

Ja & så var det ju det här med milen...nja, så länge jag inte får med mig nån, så skippar jag den vändan. Det blir ju en mil endå, med tanke på att jag går 5,2 med doggsen & sen så kör jag fem på gymmet! Japp, så det får bli så istället!
Skillnaden mot förra gången jag hade min tränings period, så fokserade jag väldigt mkt på tiden & hastighet, det är ju inget fel med det iof, men idag så fokuserar jag på distansen, hastigheten & sist tiden.

Så när jag började i onsdags:
körde jag löband 20min & det blev 2km, jag körde på hastighet 5 & lutning 5.
Sen så körde jag crosstrainen 20min & det blev 3km, jag körde nivå 6-8, hastighet 8

Torsdag:
Löp 10min=1km, lutning 6, hastighet 6
Ct 25min=4km nivå8-10, hastighet 9 (och uppåt, får alltså ej understiga 9)

Fredag:
Löp 10min= 1km, lutning 6,5, hastighet 6,5
Ct 20min = 4km, nivå 8, hastighet 10

Ser ni, det tar sig;)

Japp, nu ska jag köra lite styrka här hemma, M har gjort ett program till mig=) Vi får väl se hur det går, är larvsvag^^ hahahah!!
uppdat. kommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0