Klippning

Ja idag har lilla Turbo varit här & blivit julfin, blev faktiskt riktigt nöjd med klippningen=) Men jag har ju lärt mig av mästaren;) heheh!! Japp, detaljer har jag lärt mig av fru P, sen att jag fuskar med mina egna, det är en annan story;p


Annars så har jag tränat idag igen, var skit segt imorse, men när jag väl kom till gymmet så rullade det på=) Så jag har bestämt mig att köra 3 dagar i veckan, sen får vi se hur mkt mer man vill o orkar. Idag blev det slarv med doggsens långis pga min träning, så man kanske får köra varannandag så att dom får sitt oxå=)

Nej nu blir det unga mödrar!;)

Kommentarer
Postat av: Sörbo

Du är duktig med din träning men kör inte för hårt. Det är lätt att man tröttnar ur om det känns motigt.

Ha det bra!

2008-12-08 @ 18:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0