En bra dag!

Ja, jag gjorde ett ryck så att det blev nåt bra av denna dag oxå=) Träningen blev av i dubbeldos, det gick jättebra idag, trots att jag var så seg! Sen körde jag även mitt styrkepass på gymmet, det ni! Det skulle jag ALDRIG någonsin gjort för ca ett år sen. Och vet ni, jag bjöd till & med på en dansuppvisning;p hahahah!! Ni vet, ibland så kommer det en låt som man bara måste dansa till! Ja & så var ju fallet, ja hade min mp3 på i högsta volum & rocka loss, men ja var ju inte riktigt medveten om omvärlden^^ Så det gick förbi 2 killar, som börja små le, tror ni ja skämdes!!?? Jag sa iaf att jag lyssnade på musik, ibland ser man ju inte det...Men dom sa bara att det var kul med tjejer som bjuder på sig själva, hahahah tänkte jag & småsprang därifrån:p  Jaja, kul var det & nu känner man sig nyttig=)

Sen så kom mina nya kläder idag oxå, ja säger bara, killar, akta er!;) Heheh, det blev jättefint & det satt bra, var till & med lite stort, men det kändes ju bara bra! hah! Ja, men nu är iaf juldagen o nyårsaftons outfit klar!=) Wiiehoo!!

Och sen har jag även postat alla julkorten, så har ni varit riktigt snälla så kanske ni får nåt;)

Nej, nu blir det ris o kyckling!

Kommentarer
Postat av: Annie

Du verkar vara i toppform nu, både vad gäller träning och hur du mår för övrigt.

Ha det gott och fortsätt med att ha kul! //

kram (ses vi på annandag kväll istället eller?)

2008-12-11 @ 10:53:53
Postat av: nattis

Det passar bra det=)

2008-12-11 @ 11:46:03
URL: http://gng.blogg.se/
Postat av: nattis

och by the way, toppform vettefasen, men mer hälsosam har ja blivit;) hahahah!!

2008-12-11 @ 11:47:09
Postat av: Sörbo

Kul, trevligt!

2008-12-11 @ 12:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0