Dags för..

.. en uppdatering kanske?;)

Ja, nu är ju julen förbi & nu går man & inväntar det nya året=) Jag har haft en jättemysig julafton följt av ännu mera mysiga & trevliga dagar=) På julafton så var det mormor som gällde & där var nästa hela stora släkten. julklappar från golv till tak, mkt mat, kalle & självklart tomten! Precis som det ska vara!!=)

På juldagen så var det dalarna som gällde & från köldskador till slumställen så vart det en riktigt lyckad kväll! Jätte kul att se gamla ansikten=) Ett jättestoooort TACK till helena som gjorde denna dalavistelse möjlig & inte nog med det, så ställde hon även upp som chaffis=D Toppen!! Sen så har jag även haft en julafton med pappsen & the family. Jättemysigt & många fina klappar & julmat *mums*!! Har faktiskt inte hunnit tröttna på det än;p

Sen så tillägnades även en dag hos min bror. Där hade barnen fyllt år eller ska fylla, så det var lika bra att slå ihop det på en gång & jag tror nog att barnen blev rätt nöjda;)

Sen på söndagen innan hemfärd, så var jag hos Sarah & hon hade ju blivit så tjock, nu är det verkligen inte långt kvar *mysigt* Av henne så fick jag en jättefin ljushållare, som passar perfekt på vardagsrumsbordet=) Tack för detgummsi <3

Ja, mkt har hänt & kul har jag haft. Så jag avslutar det hela med att säga.

TACK ALLA FÖR EN UNDERBAR JUL & TACK FÖR ALLA FINA PRESENTER!!!

Hörs vi inte innan så får ni även ha ett riktigt gott nytt år!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0