Dagens..

... inlägg blev egentligen bara trams:p Men ibland är det skönt att bara skriva om inget, right?;)

Uppdatering om min dag då. Ja, bakat, vet ni ju redan att  jag har gjort & annars så är det inget speciellt. Jag har tränat som vanligt, gick bättre idag=) Sen så blev det prommis me doggsen. Har även fixat 3 julklappar *jippiee* bara 30 kvar:p hahaha!! Mitt nyårslöfte för iår ska faktiskt gå till doggsen, nu måste jag ta tag i deras träning, inte kondition dock, utan arbetsträning, agility, lydnad, jakt mm... Så löften för iår kommer att vara kring det, minst 2ggr i veckan ska det bli! Ja, för hundfolk kanske det låter lite, men det är bättre att jag lägger ribban låg & ökar istället för att sätta ett mål, där man misslyckas....
Jaja, roligt hoppas jag att det kommer att bli & jag hoppas att C håller i länge, för mina planer för honom är stora, han är ju i sina bästa år nu!! =) Med G så ska jag satsa stenhårt på agility & jakten, målet för 09 är en jakt merit, på utställningsfronten så blir det att ligga lågt, både för G & N, nu är dom båda snart i öppenklassen, så då har vi inte så mkt att hämta;p Så agility & jakt here we come! Och lilla N, ja hon ska ju få ge sig ut på ett nytt äventyr, hon ska ju bli mamma^^, kan ni tänka er, ja ska bli mormor vid 21års ålder;D HAHAHAHHAHA!! Sen så ska hon även att få göra ett Mh, ja mer än så vet jag inte, hon lär ju återhämta sig, så på tävlingsfronten så får hon komma igen 2010. Tur att man har fler hundar hemma *fniss*

Nej nu har jag nog kanske, möjligtvis *tänker* ....kladdat klart för idag *thihi*

Nattinatt

Kommentarer
Postat av: mamsi

Var det möjligtvis dumlekakor jag skymtade, de får du väl inte ha kvar när du har kakmonstret hamma.

Själv ska jag göra julköttbullar idag, det är små köttbullar med kryddpeppar istället för vitpeppar, och det doftar härligt juligt när man steker de// Ha det gott!

2008-12-17 @ 07:34:34
Postat av: Annie

Ha ha du kanske inte kände igen avsändaren på förra inlägget, men det gick av bara farten, Jag kommenterar ju Jonnas blogg rätt ofta.

Ja ja nu vet du att det var bara jag :)



Ha det!

2008-12-17 @ 07:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0