Ändrade planer

Ja, det blev inte milen idag, det blev 5km & gymträning=) Ja, ibland kan ju planerna ändras, men jag satsar på milen imorrn, får se om jag kan få lite sällis oxå=) Nu är jag verkligen peppad till tusen, men min stora "fara" är ju helgerna, där gäller det verkligen att hålla igen! Ska börja med att dra ner, för jag tror att om man tar bort saker helt så tappar man motivationen. Men men, sakta men säkert tar vi det. Tänker inte pressa mig själv, så att man blir less. Nu gäller det ju att göra det här till en livsstil, inte bara tillfälligt. Usch, kan nästan få ångest pga av julen, egentligen inte för maten o så, utan för att man är borta, saker o ting är stängt & man orkar inte ta sig ut i nya motionsspår, ja blää, det kommer att bli en riktig fälla! Men jag får hoppas att jag hittar nån bra prommisrunda iaf=)

Sen ska jag tillbaka till dietisten andra veckan i januari & då vill man ju inte komma dit som en julgris;) Så man har ju lite ögon på sig oxå, då blir det för min del en possetiv press, lite att kämpa för så att säga=)

Ja, nej nu har jag pratat av mig för tillfället!

Kommentarer
Postat av: Annie

Tycker det verkar som om du har rätt kul saker för dig justnu, att du verkar må bra alltså, är det julklapparna du väntar på ?:)



kram på dig!

2008-12-05 @ 10:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0