Tisdag!

Idag har jag träffat en ny "klient" en liten Paris med hennes matte Maja=) Det är nämligen en skygg liten dam som behöver extra socialträning, men det ska vi nog fixa;)
Annars så har mesta tiden gått ut på att fixa inför måndagens kurs! Nu har vi nästan en fullgrupp, så det ska bli så spännande att se dom nya klienterna=D

Men annars så har inget nytt hänt. Fast  det är en jäkla massa killar här untanför mitt hus^^ hahaah....och ja mena faktiskt inte det på nåt possetivt sätt, tycker att det är rätt läskigt att gå ut i mörkret med en massa gapande killar bakom sig, så ja vet faktiskt inte riktigt vad som är på G??? Och som ni vet av mitt tidigare inlägg, så kan ja ju inte direkt lita på mina doggs:P
Så mja, ja vet att ja inte borde ha 4 hundar, men nog fasen blir det en vaktis snart!! För Mamma, du väl inte att ja ska dö??!!
hahahahahaah!!!!

Återkommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0