Kurserna

Ja, nu har höstens kurser satt igång=) Igår började allmänlydnaden och idag var det valpkurs. Och jag måste bara berömma valpisarna lite extra då dom var jätte duktiga allihopa!! Om det rullar på såhär bra, ja då har JAG snart inget jobb;P Men det ska bli jätte roligt att följa dom och att se dom utvecklas=) Vardagshundarna var oxå duktiga men alla är ju kring trots åldern så där kommer jag att få ha lite extra fantasi;) Men mattarna var duktiga allihopa och denna grupp kommer oxå att bli jättebra!
Ja som sagt, det ska bli jätteskojj att följa dessa nya ekipage, så just nu är jag lite lyrisk^^ Men samtidigt trött, man är ju ute ett par timmar för att fixa o grejja=) Ja, nu kommer jag att uppdatera varje vecka så ni får veta om jag har "lyckats" med mina kursare:P heheh...

Neej, nu väntar maten och en bra film! Sen ska jag ladda inför imorrn, då jag har ett privatekipage, har iosf tor & fredag oxå, så nu ska det planeras!

Bye bye

Troja, hoppar däck
sommarn 08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0