Färdig!!=D

Japp, då har man varit riktigt duktig idag *stolt* :P För nu är allt färdigt, städat hela lght & möblerat om lite sen har jag tagit hand om ALL tvätt & det var inte lite, vill ja säga^^ Nu ska jag bara göra iordning balkongen, så att det blir lite myspys där, sen så är jag nöjd=)

Påtal om idag,  helt plötsligt började jag att må illa & få ont i huvudet under dagen, kändes som "åskhumöret" hehe...och ja mkt riktigt, åskan är ibland oss;) Får väl se om det kommer nån jätteskur oxå, ni kanske tycker att ja är knäpp, men ja tycker att det är så mysigt att sitta ute när det åskar och bara vräker ner, under tak ofcourse^^
Så nu lär ja väl stänga av denna apparat oxå=/

Ha det så bra i vårat fina väder=D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0