Söndag

Vaknade upp och kände mig lite små sjuk, ont i halsen o lite så. Sambon i hemmet tar då ut doggsen på en promenad, men kommer in illa kvickt och är helt GALEN... någon har slagit sönder rutan på bilen...jaha...tack för den! Så jäkla tråkigt när sånt händer och till vilken nytta? Denna gång var det enbart skadegörelse, ingenting var stulet.
Well well...livet går vidare & det är bara att bita i det sura äpplet :-/
Tur ändå att det är söndag, för idag stod agility träning på schemat, alltid kul! =)
Körde båda grabbarna G och jag är trots allt nöjd med deras insats. Gozzip har så mkt potential, men är oerhört svår motiverad vissa gånger, idag var en sådan dag. Men tillslut så vaknade han till och då kör han som en gud, bara flyger över hindrena! =)
Gizmo gick oväntat bra på denna bana, var några kluriga svängar och byten, men han tog det precis som jag hade tänkt, dock virrade matte bort sig några ggr ;p
Han river iaf mindre och mindre och med tanke på att jag nu gått tillbaka i träningen och satt ribban väldigt lågt, så ser jag åter glöden hos honom - Gör om, gör rätt! Så vi hoppas att vi ska synka bättre iår =)
När jag sedan kom hem, så kom febern på besök och det var bara att inta soffläge och knapra alvedon och här ligger jag än ;-)
Blir nog ingen skola imorrn, så jag ska läsa här hemma istället och vänta på lite kommentarer på min illustration ifrån gruppen =) Denna bilden valde jag, vill ni så kan ni ju lämna era tankar & åsikter =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0