Energi

Agility är för mig energi påfyllnad för själen, har jag då fått till ett sånt där kanonpass, så kan jag sväva på små rosa moln av lycka^^
Och idag fick jag till en sånt pass, allt bara funkade, jag kände mig lugn, trygg & säker i mitt kroppspråk och jag tänkte verkligen på hur jag skulle visa, efter inspirerande råd ifrån Janita så funkade verkligen min handling. Jag tänkte verkligen på 6 grundläggande "reglerna" och att det funkade så bra på en gång, hade jag aldrig vågat drömma om!! Så nu ska jag verkligen tänka på detta på söndag och se om det blir skillnad på en hel bana, om jag påminner mig själv dvs ;-)
Nåja, energin är påfylld och jag är glad!
Flat Coat Retriever Agility Addiction
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0