Dags att vända blad...

.... eller börja på en ny bok ;-)
Ja, 2011 tänker jag inte kommentera så mkt om, det blev som det blev & det är som det är. (Punkt med stor P)
2012 ser jag fram emot med försiktighet, man vet aldrig vad som händer, men jag hoppas på det bästa =)
Det har ju helt klart börjat bra iaf! Den 11/1 så kom en ny liten medlem in i familjen, min efterlängtade bc - en dröm slog in & nu är han här, min lilla Raze
En annan alldeles underbar nyhet var att Gizmos tumör var godartad, den är nu borta och han mår prima <3

Kommentarer
Postat av: Ewa

sååå himla skönt att tumören var godartad , o han när alldeles underbart söt lilla Raze

kram till er alla mamma

2012-02-05 @ 11:31:54
Postat av: Marie G

Härligt att tumören var godartad:) Håller med om att lilla Raze är underbart söt:)

Lycka till med "allt"

Kramisar från Marie med Sheltieligan

2012-02-08 @ 15:29:54
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0