Bra dag!

Idag har jag haft en riktigt bra dag! =) Valde att ha en "pyssla om mig dag" kände att det var välbehövligt :)
Ni vet den där känslan som infinner sig när man mår bra, man mår inte JÄTTE bra, men inte heller dåligt utan just lagom bra, då infinner sig en sån där varm känsla om att livet faktiskt är okej och att saker o ting kommer att ordna sig :) Just idag har jag en sån dag och just idag så tänker jag ta vara på den.
Jag har lärt mig att stänga bort negativa ting som finns omkring mig, det är en process men jag känner att den saktna men säkert går framåt. Har träffat nya människor, människor som jag hoppas kommer lämna ett avtryck i livet, men när nya kommer går oftast "gamla" och jag börjar lära mig att acceptera det. Allt är inte alltid som det brukar & det kanske jag bara ska vara glad för, men att se någon gå det skär ändå i hjärtat...behöver det alltid vara så? hmm....jag vet inte ?
Men när man inser att kampen om att vänskapen ska hålla bara kämpas från en sida, då kanske man ska älska lite extra och släppa den fri.
Jag ser med spänning fram emot vad livet har att erbjuda även om jag redan nu vet att vissa saker kommer att göra ont... Men meningen med det ser man förr eller senare.
mmm...härligt att kunna fundera på livets ting med en myskänsla inom sig, det tackar jag för :)

Kommentarer
Postat av: Ewa

Så fint du skriver kram <3

2012-02-14 @ 20:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0