Vänner

Mina älskade vänner - mina underbara vänner - hur skulle jag klara mig utan er?

Ni har alla en huvudroll i livet som kallas mitt! Alla har lika stor del och har lika stor betydelse, fast på olika sätt.
Hur ska man tacka personer som står som en klippa i den galnaste stormen? Hur ska man kunna tacka personer som väljer att offra en bit av sig själv för att ge mig energi att orka fortsätta

En helt galen resa har påbörjats och utan mina underbara vänner så hade jag aldrig klara av att sätta mig på tåget mot ovissheten.

Det blåser och stormar, men med er med på min resa så vet jag att det kommer att gå vägen!
Som en god vän sa:
Jag säger inte att det kommer att bli lätt....Jag säger att det kommer att vara värt det...

Sanna ord som ger mig styrka att fortsätta för varje sekund som jag tvekar

Nu kommer livet att bli annorlunda, allt kommer att förändras, men jag hoppas och tror att jag klarar av det, med hjälp av mina bärande vingar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0