När allt faller...

...på sin plats så faller även något ut....
Ja, med nya förändringar kommer även rensning av gamla ting.

Det kan vara i form av saker men även personer, ibland måste man ju klippa banden...

Det är inte alltid lätt och ibland inte heller svårt men det alla vet är att det är ett måste.

Det finns personer som kommer och går och detta inlägg är en liten hyllning till er som har traskat in på stigen till mitt liv och sedan även traskat vidare....

Tack för att ni har funnits där, tack för att ni har delat både glädje och sorg och framför allt TACK för att jag fick vara en del av er resa! <3

Jag önskar er all lycka till på väg mot nya mål och jag hoppas att våra vägar korsas igen!
Ingen nämd o ingen glömd

Love/ N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0