Inspiration igen?

Ja jag vet inte riktigt om bloggen kommer att andas varje dag, men just idag så känner jag för att skriva =)


Ojojoj....vad mkt som har hänt i mitt liv det senaste halvåret!


September 2010 så tog livet en helomvändning på många sätt: Flytt, nyttigheter, träning, vänner, storstadsliv, pojkar, dansa hela natten,thai- massager, chailatte och en massa massa massa mer!

Det har varit riktigt roligt, jobbigt, galet och alldeles alldeles underbart! ;-) Livet lekte och för ett tag så blev jag tonåring på nytt! :D

Feb 2011 så träffade jag kärleken i mitt liv och saker o ting började att lugna ner sig på "singel fronten" och ett nytt kapitel har öppnat sig och här står jag nu =)

Nu letar jag lägenhet för fullt och det blir Sthlm all in igen! Massor av planer smids och 2011 har bara börjat och bjuder redan nu på en massa läckerheter ;-)

En av dom kanske är nytändning inom bloggandet? ;O

Its good to be back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0