Semester

Jaha då har man nu 3 veckors semester och den är verkligen fullspäckad och jag längtar verkligen tills jag ska fara iväg =)

Först ut är en flygtur ner till Blekinge där väntas östersjöfestivalen, undersökande av min ev framtida skola och så ska jag genomgå en känslomässig tur och vart den leder vet jag inte riktigt... Kan bli bra, kan bli oerhört jobbigt... ödet får bestämma!

Men sen bär det äntligen av till mitt älskade Leksand! :D Där ska jag verkligen njuta av alla mina underbara vänner & familj- det ska verkligen bli semester det ;-) Åhh så härligt! Längtar redan nu, men snart snart SNART är jag där <3

Efter det blir det en tur ner till Strömstad och träffa kära mammsen o Mikko - ska bli myspys- Ska även få träffa min älskade My och det ska bli otroligt underbart!

Sen bär det av mot Sthlm och vardagen ska slå sig till ro igen. Så man kan sammanfatta min semester som en rensning i själen. Först ska jag bearbeta nånting jobbigt, sen ska jag börja min läkning genom en massa skoj och tillsist landa lite lagom och reflektera min resa i naturlig miljö ;-) Hihi....Vi får se hur jag sammanfattar allt efter dessa 3 veckor, som allt annat i mitt liv så lär det bli helt galet, upp o ner och inte alls som jag trodde ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0