Tystnad

Igår fick jag inte ur mig ett ord....har så mkt tankar och så mkt jag vill skriva, men inget jag fick ner...

Jag är bara sååå vilsen, jag vet ingenting och nu är det bara ett fåtal dagar innan jag faktiskt får veta... Vill jag det? Är jag redo - Har jag egentligen något val? Neej.... Nu gäller det bara att hålla i sig i väntan på...dig

Tårar fortsätter att rinna ner från min kind och för varje gång jag tror att jag inte kan gråta mer, så behöver jag bara påminnas om vad som komma skall...Varje vaken sekund så finns du i mina tankar...nu har du även tagit dig in i mina drömmar....Imorse så började mina tårar att rinna, när jag insåg att min dröm faktiskt bara var en dröm

En dröm som för många är en verklighet - En dröm om lycka - En dröm om ett liv med dig


Only yesterday was the time of our lives
Sometimes it last in love, but sometimes it hurts insted


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0