Vän

Ja & med dessa katter så har jag även fått en ny vän =) Ibland är det bra roligt hur man finner varann, Sara är en sån person som man direkt känner kommer att stanna kvar livet ut. Vi har pratat varje dag sen Jazza flyttade in, alltså en helt okänd människa spenderar jag timmar med i telefon & vi har alltid nåt att prata om ^^

hahah...blir ju dock mest katter, men ändå....Hon tog mig med storm & hade det varit en kille så hade jag nog varit kär nu ^^ hehe...En helt underbar tjej iaf =)

Om ni har en plats & ett gott hjärta & kan tänka er att ta er ann en kissemiss, tveka inte att höra av er! Det finns många hemlösingar som behöver få värme  & närhet i dessa tider =/


JAG är ensam & rädd, vill du hjälpa mig ? :´-(


Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0