YES

Ja, ta me 17, nu äntligen så går det bra...peppar, peppar ta i trä...hehe....

Idag har jag skrivit papper med kund nr 2, känns sååå skönt & framförallt kul!!! Så på måndag utökas familjen med en Collie hane "Wilsson" Och en pittbullamstaff hane " Csaer" Hoppas att allt funkar fint & att grabbarna sköter sig som dom  ska :)

Denna helg är för övrigt fullspäckad.
Imorrn ska jag vara hejjaklack till Emma som ska tävla lydnad, siktar på sista ettan för ett Lp :)
Sen blir det bilkollning, måste ju ha en S T O R bil nu när jag blir 6hunds mamma xD
Och efter det blir det valpkurs, så får vi hoppas att fröken tycker att vi har gjort våran läxa =)

Söndag, så ska jag upp kl 6, för då ska Gizmo Mh-testas =D *Äntligen* Sen så vid halv2, då blir det agilitytävling för båda grabbarna black, så det blir en tuff dag för lilla G, men det ska nog bra =)

Så om jag inte bloggar på några dagar så vet ni varför, men kan även hända att rapportering sker efter händelser =)

IDOL TIME!!


Kommentarer
Postat av: Sörbo

jag blir alldeles trött!! Hur orkar du? men det är kanske bra för dej att det händer nåt hela tiden.

2009-10-10 @ 15:18:35
Postat av: Annie

....ja....hur orkar du??. Trevligt annars att "familjen" blir större och större

Kram på dig!

2009-10-11 @ 18:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0