Tiden

Ja, tiden den bara springer iväg, hinner knappt med att gå upp förrens det är ny dag känns det som ^^

Arbetet rullar på i vanlig ordning =) Kan ju säga att helgen som var, den sov jag nog bort, så än är inte kroppen van ;) Men allt funkar fint...

Jag känner att jag mer o mer börjar bli mitt gamla jag, känns verkligen toppen, men nästan lite overkligt, så lite läskigt är det ^^ Nu vill jag ju inte hamna nere i botten igen, för jag vet ju vilket helvete det har varit & fortfarande är vissa dagar. Men nog om det, nu ser vi saken från den ljusa sidan istället :)

I och med att man börjar bli sig själv igen, så kommer ju även  nya viljor & önskningar i livet. Vill inte avslöja nånting just nu, men jag befinner mig på en plats där allt känns bra, man svävar lite på rosa små moln ^^

En kär gammal vän har smygit sig in i mitt liv oxå, känns otroligt bra att ha dig tillbaka <3

Nej nu känner jag att det bara blir en massa trams :P
När jag läser detta inlägg lite senare, så fattar jag nog ingenting^^

Jaja...Morsning Korsning ;)


Kommentarer
Postat av: Sörbo

Klart att man mår bättre av att ha rutiner och att veta att det man gör, gör man bra. Självklart blir du trött till att börja med, men snart går allt som en dans. Härligt att höra dej så positiv.

kram.

2009-10-20 @ 14:27:39
Postat av: Sörbo

Visst är det kul med FB, men glöm inte blogga för det.<3

2009-10-26 @ 18:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0