Bläää

så mår jag idag!!! Imorse så var jag & tog mina prover & nog för att jag är nålrädd, så slog denna gången dom alla, jag svimmade!! Herre min skapare, shit va dåligt jag mådde/mår. Och efter det, så kräktes jag & nu mår jag fortfarande pyyyton!! Vet inte om detta blev en slump, att jag har åkt på magsjuka samtidigt?? För att må såhär dåligt så länge, det är väl lite skumt pga en nål??? Ja menar, hur mesig har jag blivit egentligen:p hahaha....Usch, jag känner mig verkligen GAMMAL! Jag kan inte åka karuseller längre, jag har blivit mer höjdrädd på äldre dagar & NU, nu kan jag inte ens ta ett blodprov utan att svimma?!....whyyy whyyyyy!!! *gråter av olycka* MAMMMA, är det du som har smittat mig med dessa mjäkigheter ;p hahahahahah!! Ja, gamla agda börjar verkligen krypa fram inom mig^^ Börjar ju känna mig mer som en mormor till mina vänners barn, än en roligt hundnörd;)

Happ...ingen träning idag heller, men vad gör det? Jag har tappat 1,5 kg efter all kräka *blää* Men men, man får väl hitta ljuset i mörkret;)

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: EWA

stackars dej vilken hemsk dag, men vet du vad jag tror inte höjdrädsla smittar kram på dej

2009-01-22 @ 16:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0