Intervju

Hur ser du på framtiden?
- Mörk med vissa ljusglimtar, men hoppas på att även jag ser ljuset i tunneln

Vad är du orolig för?
-Hur framtiden kommer att bli. Idag lever jag från månad till månad & hoppas på att det löser sig i slutändan. Man funderar ständigt kring jobb & pengar!

Vad vill du i framtiden?
-Ha en stadig ekonomi & ha en mittpunkt i livet, en punkt jag kallar hem...
Jag vill även starta något, som jag idag inte vill uttala mig om

Hur når du dina mål?
-Genom att först & främst bli "frisk"
Sedan vill jag även plugga upp lite betyg, så att jag kan få ett bra jobb,
som då i sin tur leder till att jag kan spara pengar, för att sedan förverkliga min dröm

Din absolut största rädsla?
-Att det går så långt så att jag måste göra mig av med hundarna! Då är mitt liv verkligen över!

Högsta önskan?
-Att helt enkelt vara normal...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0