Kanske

Ja, kanske så har min deppighet släppt, nu har jag haft två "normala" dagar, vilket känns jätte sköönt :)

Nu ska jag inte gå & oroa mig utan bara leva i nuet. Har tre fantastiska vänner som har hjäplt mig genom det här & det kasnke det som är botemedlet, att för en gång skull så vågade jag släppa in andra i min smärta...och ja...nu känns det genast mkt bättre =)

Har kommit fram till att jag ska ta en sak i taget & det måste jag bara hålla, annars blir det depp igen! Sen har jag kommit fram till att hunderiet får ligga lite på is, nu ska jag bara NJUTA av att jag har 4 älskade hundar, jag ska ta bort alla "måsten" och ska faktiskt bara leka svenssonliv med familjehundar, ni hundfolk fattar nog vad jag menar ;)

Så nu kommer jag ligga lite lågt med kurser & annan support tills jag har fått tillbaka motivationen att satsa på mina egna hundar =)

Sen ska jag försöka följa med stömmen & ta dagen som den kommer & njuta av min flytt istället för fasas av den .

Men julen den kan vi fortfarande skippa i år, känns helt meningslöst när man själv inte kan ge en endaste klapp...usch vad tråkigt....men men, ibland blir det inte som man tänkt sig & nu har pengarna gått till mina hundar & deras hälsa, vi får komma igen nästa år helt enkelt =)

Nu blir det bakismat & film, hade en mkt rolig kväll igår ^^

Tjiing!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Efter regn kommer solsken :D härligt att du hade roligt i fredags, det behövde du :):) Ska ska lyfta rumpan ur soffan och komma förbi när jag har en ledig dag ^^ kram <3

2009-12-06 @ 18:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0