Min Dag

Ja, den har varit hektisk. Alla doggsen skulle ut i olika omgångar, sen var det käk, sen så var det ut igen (med valparna)

Och så har vi haft valpköpare här, så lilla Payatt flyttar på tisdag =) Tror det blir toppen bra!

Efter det så var det lite kalas för första gänget, sen ut med doggsen igen, sen kom Erika & fikade en snabbis, sen skulle valparna ut & där emellan hann jag med lite telefon samtal ^^
Och sen var det dags för bad & käk. Tjaa, lite kort hur min dag sett ut ;p
Nu sitter jag & väntar på min kära bror som ska hämta sin hund, sen efter det så ska gammelgubben få gå & bada. Sen är det dags för valparnas sista mat & rastning, sen blir det att slänga sig på soffan & bara SLAPPA!
 hahhahaa....

Ha det gött gott folk, hörs igen!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth( Keera`s nye mamma)

Ser at Keera`s bror Payatt skal flytte til nytt hjem på tirsdag:) så fint at du har en kjøper og vi håper han får et fint hjem. Da blir det litt trist en stund for deg igjen, men men.....Kram

2009-08-09 @ 18:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0