Bråk + Blod = Södertälje!

Ja, kvällen vart superlyckad, det var kanontrevligt folk, bra musik (för de mesta:P) härlig stämning och exotiska drinkar;)
Men, ja nu kommer det igen(!) Det hela slutade såklart i blodbad, ja mena södertälje måste ju ge händelser efter sitt ryckte, right!? Mja, lyckligtvis så var det inte nån i våran skara utan nån helt annan, som ja inte äns kände, visste inte ens vem det var.
Det hela började med att en kompisa gick dit för att lägga sig i, så skulle ja springa fram o stoppa honom, men då var själva bråket över & en kille låg på backen med ett stort jack i huvudet! Hans kompisar stack därifrån så jag slängde mig ner för att hjälpa honom, tog en tröja för att stoppa blödningen, men det sprutade ju blod över allt, så hela jag vart nerblodad, ansikte, händer, kläder & håret. Sen så kom iaf mina kompisar och polisen o efter en stund även ambulansen. Vi stog o snacka en stund me polisen och när dom då fick veta att vi inte ens känner varann, så fick ja jätte mkt beröm för min insats *stolt*;P
Och killen som var skadad bad mig att ringa hans tjej, så det gjorde ja, så att hon fick veta varför han inte kom hem. Och när vi väl kom hem sen, kring 6tiden, så fick ja ett mess, där det stog att allt hade gått bra, han hade fått sy, men skulle snart få lämna sjukhuset, så det var ju skönt att höra=) Hon tackade även jätte mkt för all hjälp o för att ja ringde!
 Så allting gott, slutet gott!
Så vem vet, nu kanske ja blir en kandidat i svenska hjältar;)! hehe...

Jaja, dagen för övrigt är inte så rolig, man brukar ju säga att man får vad man förtjänar, men nu tycker ju ja att efter min goda insats så kunde ja väl fått en lindrigare baksmälla^^ hahah!!

Nej nu blir de käk, film å GODIS=D!!

OVER & OUT!


Kommentarer
Postat av: Ewa

Vad stolt jag blir över dig bra jobbat tjejen

kram mamma

2008-09-23 @ 13:20:54
Postat av: Ewa

Vad stolt jag blir över dig bra jobbat tjejen

kram mamma

2008-09-23 @ 13:22:31
Postat av: Ewa

ursäkta stammningen mamma

2008-09-23 @ 13:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0