Jo men visst!

Vips så har man en nystädad lghet=) Gjorde mest grunden, så får resten tas omhand imorrn. Så det blev dammning, dammsugning, golvtorkning & lite om möblering^^ haha, jag i ett nötskal;p Och sen bara måste vi köpa en stooor garderob, blir galen på alla kläder som ligger o skräpar!! Så det får nog bli min julklapp från tomten;)

Och påtal om julklappar så talade min mamma om för mig, att det kanske inte var så smart att lägga ut önskelistan på bloggen, har ju liksom 2 familjer, så då kanske alla köper samma??!!

Så jaa, hur ska jag göra då??

Kan ju säga att bidrag till en klippmaskin önskas av båda, tatueringen skjuter jag upp, för jag vågar inte än:P hahah!!
Ljus kan man inte få för många av, men jag vill endast ha doftljus!!!
Parfymer är ju likadant, helst nån fruktig eller en kändis parfym;)
Väskor, älskar väskor!
Presentkort på kläder
Presentkort på skor
Allt ovanför kan man inte få för mkt av

Elastiska hundkoppel
, har jag bara sett i strömstad, men eftersom dom är ganska dyra, så kan jag säga att jag önskar mig dom av hela johanssonsläktet:P hihi^^

Med tanke på att jag endast har sett dessa i borlänge nån gång för ett tag sen,
så skriver jag dom på önskelistan hos pappa då:p
Stora salt o pepparkar mörkt träfärgade
Och Annie, eftersom jag vet att du läser min blogg, så vill jag bara meddela att jag kommer på annandagen
Tid??

hahah, visst är det bra att man kan lämna små meddelanden i bloggen^^

Så nu kan ni ju alla lämna kommentarer om vad ni önskar er!=)

Kraaam!!


Kommentarer
Postat av: Annie

VAD TREVLIGT ATT DU KOMMER PÅ ANNANDAGEN, DÅ KAN DU JU FÖLJA MED TILL sÖRBO OCH ÅTA LITE OXå ,DET VAR JU LÄNGESEN DU VAR MED DIT.

ANNARS SÅ ÖNSKAR JAG MIG, BÖCKER, ELLER HEMMAMYSSAKER????JA, DET ÄR SÅNT SOM GÖR HEMMET MYSIGT DU VET, PAPPA ÖNSKAR SIG VÄL STRUMPOR( HUR TRÅKIG FÅR MAN VA!), LINNÈA ÖNSKAR SIG NAGELLACK OCH SMYCKEN, jONNA ÖNSKAR SIG TESORTER OCH SMINK.

vI SE RUNT JUL, HA DET GOTT!!!



KRAM ANNIE

2008-11-30 @ 18:29:03
Postat av: Sörbo

Jamen vilken bra ide, då följer du med till Sörbo någon av juldagarna, det vore jättekul!!!

Vi får väl höras närmre jul om dag och tid. Kul!

Kram.

2008-12-01 @ 10:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0