Jag saknar...



Anna,
min ena halva, ja..min "Bullan"
Elin, min sötnos...Har gått och blivit vuxen & hemmafru;)
Sarah min ängel, en trygg famn som alltid alltid finns där<3
Helena min partyprinsessa, du är såååå långt bort!!!
Emilia min mentor i livet, gör så att i den värsta stromen så står man stadigt
Sten, min allra bästa killkompis, är alltid en envis, frågvis, irreterande helt underbar vän^^ Gör så att man alltid frågar sig själv både en & 2 ggr, vad man egentligen vill...
Oskar, sträcker ut en varm hand i det djupaste mörkret, helt otroligt vilket stöd du har varigt!

Dom har haft olika tidsperioder i mitt liv som dom har funnits där, men en dock så kommer dom alltid ha en bit av mitt hjärta!
Och jag saknar er alla dagligen<3

My best friends for ever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0