Inspiration igen?

Ja, jag börjar få tillbaka inspirationen till livet igen, tänka vad musik kan göra underverk i livet?? Jag är iaf en stor musiknörd, & musiken kan verkligen förändra mitt liv & har även hjälpt mig många gånger!
Och ja, nu har jag hittat en utsträckt hand via musiken...en härlig känlsa & det sprudlar i kroppen..ohh..det känns nästa som man att man är kär, ni vet när man svävar på små rosa moln & livet känns så härligt..just den känslan har jag nu & den tänker jag banne mig ta tag i så länge jag kan:)

Dessa dagar som jag är mitt gamla jag
dessa dagar kan jag ge kärlek till hela världen
Dessa dagar som min sjukdom tar över
dessa dagar...är jag borta

By .N. Gustafsson

Kommentarer
Postat av: Sörbo

Skönt att höra att du idag mår så bra, Önskar av hela mitt hjärta att det fortsätter. Du får inte bryta din behandling för det!!!!

Sköt om dig och Trevlig helg!

önskar Gittan.

2008-11-28 @ 16:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0