Uppdatering!

Ja som i vanlig ordning så är jag ju super "duktig" på att uppdatera=) Nehe? håller ni inte med???:O Det var konstigt;) hahaha!! Nej jag vet, och en än gång så ber jag om ursäkt.

Detta har iaf hänt:

13/6 Så tog min underbara syster studenten!! Hon var så vacker, så man blev ju tårögd^^ Sen var hela tjocka släkten där, och fina tal hölls & god mat var det! Och tack snälla ni som hjälpte mig att göra denna resa möjlig, ja vet att jag har ett grymt stort jobb framför mig, men det var de värt ;P!

14/6 Ja då vart det torget dags igen & denna dag var jag verkligen på hugget! Tyvärr fick jag inget abbo, men jag delade ut alla utom två hälsopapper, det ni! Martin var döseg och dela inte ut ett ende..hihi:P Men nu känns det som att man är på framåtmarch & det känns ju kul! Jag har fått en massa ideér som jag ska ta upp på mötet på måndag!

15/6 Då var det utställningsdags för Ravillac & eftersom han har gått kurs för mig så var jag där och supporta lite, sen får jag väl säga att Camilla o Micke har blivit goda vänner till mig, så det var väl oxå ett skäl;) hehe..Om ni läser det här, så tycker jag att vi borde ta en grillkväll snart! Eller vad säger ni?=) Tillbaka till ämnet, det gick iaf skitbra!! Både Camilla o Ravillac skötte sig kanon, och det slutatde med att dom blev BIS2, kan ni tänka er,  deras första utställning! Mjaa, nu hoppas jag att dom har fått mersmak iaf=) GRATTIS GRATTIS

Senare samma kväll så skulle jag träffa Philip, en kandidat till Mimbra..Och ja, det slutade ju bra, hon flyttar på tisdag iaf=)
Så Mimbra ska bli värmdöbrutta & får en hoffe till brorsa, då kan hon känna sig trygg här i livet;) Mer om det & hur det går kommer...

Ja så har vi denna dag 16/6 Ikväll så ska vi ha ett möte om mål o framgångar, även tips o ideér. Jag själv har endel som jag tror starkt på! Sen har jag även gjort upp en plan om mitt liv och även satt mål och belöning. Fick nämligen inspiration av en dam som sa ett par riktigt bra saker, sånt som man egentligen vet men aldrig tar sig för. Hon sa bl.a det här om att man vill så mkt men skuter upp det jämt det såkallade "sen" och det vet vi ju alla, att "sen" blir ju aldrig av. Och då kan man sitta och ångra sig hur länge som helst, sen sa hon även att det är ALDRIG försent, man sätter ju sina egna begränsningar, men man ska inte skylla på dom, många äldre säger - nej men sånt är jag för gammal för. Det stämmer ju inte och det vet vi alla om, man vågar helt enkelt inte satsa på det man tror på, för man är så bekväm i sin lilla "bubbla" det kanske är ett fast jobb o.s.v Ja iaf  så kände jag, att jag vill göra något med mitt liv och jag vill INTE känna mig begränsad, för det är jag ju inte. Så vilket som, så har jag nu gjort en plan på lång sikt o på kort sikt. Tänker inte avslöja så mkt mer, det är roligare att ni får "se" det den dagen det kommer^^

Japp lite info om livet har ni fått nu, back to the job!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0