Faller

Mina tårar fortsätter att falla ner på min kind - Jag går med huvudet lågt i väntan på ett svar - Svaret på att bli älskad igen....

Tiden går så sakta OCH det är endast tiden som kan läka alla sår - man blir kanske inte riktigt hel - man kommer nog alltid känna sorg, men den bleknar med tiden....Jag förstår egentligen inte vad det var som hände & jag kanske aldrig kommer att få det svaret heller - Så nånstans så kommer mitt hjärta alltid vara lite trasigt....

Du finns i mina tankar hela tiden, jag undrar hur du mår, jag undrar vad du känner och jag undrar vad ditt beslut kommer att bli?

Det känns som att jag svävar mellan svart & vitt - Jag står i en grå dimma och väntar på den dagen det klarnar - den dagen jag ser om du stannar eller går

Min kärlek till dig är så stark - Det skulle ju bli Vi

 Jag skulle ju vara Din....


Vart är du påväg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0