Fokus

Just nu känner jag att jag måste hålla fokus på mig själv & mitt liv....Så varför ska det alltid komma in nåt i sitt liv när man minst vill ha det, men när man längtar efter det så ser man ingenting utav det.

Jag vill ju hålla fokus på mig själv just NU, men ändå har det kommit in en härlig "störning" som har gjort mig otroligt nyfiken & kanske lite sårbar....Men varför nu, nu när man känner att det är helt fel tid!?

Vissa skulle säga go whit the flow...men om "the flow" tar en väg rätt ner åt helsike så följer resten av livet med, om ni förstår hur jag menar

Men samtidigt så känner jag att jag vill inte "slänga" bort det som har kommit in i mitt liv, i det stora hela är man väl bara rädd för att bli sårad & vad konsekvensen av det blir sen...Jo visst det är en del av livet & jag kanske är oerhört negativ, allt kanske slutar jätte bra! Men när man äntligen är i en sån fas i livet där saker & ting bara rullar på, så är det jäkligt svårt att medvetet ta den där eventuella nitlotten....

Ja usch vilket dilemma ;S

Och min stackars E blir helt söndertjatad ^^

Behövde bara få ur mig lite tankar, kommer väl tjata sönder min stackars blogg oxå ;P

Over & Out!


Kommentarer
Postat av: Ewa

tjata på du kram

2010-01-23 @ 17:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0