Eländigt

Ja usch å fy, nu rinner snoret, ögonen är röda & svullna & ansiktet är likblekt, ja jag har alltså blivit sjuk, där av dålig uppdatering i bloggen ;(

Men nu är jag feberfri för tillfället iaf =)

Men trots sjukdom så är jag rätt nöjd & lycklig ändå ;D Känns som att oavsett vad som händer just nu så vinner det goda över det onda, minns inte riktigt när jag mådde såhär bra senast, känns som att man har kommit ut ur sin lilla bubbla & inser att världen där utanför är faktiskt spännade & inte alls lika skrämmande som jag trodde ;p

På fredag blir det äntligen flytt, har nog aldrig längtat efter nåt så mkt som jag gör nu, känns verkligen som jag har fått en omstart 2010, nu kan jag äntligen börja "leva" Förut så har jag existerat men inte levt om ni förstår hur jag menar ^^

Såklart ett tråkigt & jobbigt avslut kommer det att bli, men som sagt, just nu vinner det goda över det onda & för en gång skull, så tänker jag låta det vara så, man kan inte alltid ha kvar allt o alla i sitt liv, hade man haft det, så hade man säkerligen gått miste om många härliga ting & personer, kanske låter hemskt, men nog tyvärr sant...

nåja, nu ska jag lägga in en högre växel på packningen, visade sig att det var mkt mer än vad jag hade hoppats på :P

Hörs o Störs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0