Vecka 2

Ja, idag är det en ny vecka & vecka 2 på mitt "nya" liv ^^
Och veckan har börjat bra, jag känner att jag hunnit landat lite efter helgen & nu kan jag faktiskt njuta av mitt eget hem & min ensamhet. Förra veckan vart det ju endel tårar, det blev ju en sån stor omställning & snabb omställning, så jag tror inte att hjärnan hann med...

Men nu så, nu känns det som att jag börjar att trivas lite smått & njuter ganska mkt av att ha ett alldeles eget hem. Nu när man är singel igen så har dansfötterna vaknat till liv igen, så på fredag så ska jag o Emma ut och skaka lite rumpa & det ska bli skitkul :D

Sen blir det acd mys på lördag =)

Och på söndag är det juh alla hjärtans dag & vad ska jag göra då...hehe...ja, det avslöjar jag inte ;)

Nu blir det lite Tv

Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0