Landat..

...Ja nu har jag varit Sollentunabo i en vecka, det har varit fullt upp, så bloggen har fått vila en stund.

Förra fredagen så gick flyttlasset, mamma o mikko kom upp med alla mina saker från strömstad. Kl 13:00 så stod vi vid huset & det var bara att börja lasta in, jag o mammsen packade upp medans martin o mikko åkte till södertälje för att hämta nästa lass. När dom väl kom tillbaka så hade jag o mamma packat upp ALLTING (!)...Ja shit vad flitiga vi var =) Efter en välbehövlig vila så bestod lördagen av rastgårdsbygge, uppackning & pyssel...Men pga det dåliga vädret (vart det nu var ;p ) så åkte mamma o mikko hem redan lördag eftermiddag, senare på kvällen så käkade jag o martin middag o såg på film.

Söndagen så drog martin hemåt & jag fortsatte mitt pysslande, senare samma kväll så blev det Dejt med Mr A, lite spontant sådär, men skit kul o nervöst ^^, han kunde aldrig ha gissat att jag hade flyttat in på fredagen ;)

Helmysig kille iaf & verkligen toppentrevlig! När taxin kom vid 00:30 och hämtade alex så stupade jag i säng kort därefter!

Måndagen så skulle jag juh börja mitt nya jobb, så upp med tuppen för att ta emot alla gulliga daigsbarn ^^
dagen gick bra, sen var det dags för hemfärd på kvällen ( för mina dagisbarn alltså) det gick helt okej, lite läskigt att köra i stan, men jag har en trevlig dam som talar om för mig hur jag ska åka ;)

Sen så har veckan rullat på med stadskörning, promenader, kundbesök, snöskottning & hämtning av det sista i Södertälje.

Så kom äntligen helgen & den var efterlängtad kan jag lova!! ;D

I lördags så gjorde min kusinvitamin iordning mitt hår & det blev så grymt BRA!! I LOVE IT!! ;)
Så jag kan varmt rekomendera Maria på frisörimperiet i Farsta =)

Och ja, nu så är det Söndag igen & idag har jag legat i sängen med pyjamas HELA dagen, det är de som är så skönt med att bo i skogen, man kan gå ut med doggsen hur fasen man vill ;)

Japp, nu vet ni lite vad som händer o sker i mitt liv, imorrn är det en ny arbetsdag

See ya! <3


Kommentarer
Postat av: Sörbo

Verkar som om du haft fullt upp! Lycka till med allt det nya!!!!

2010-02-08 @ 10:07:16
Postat av: Annie

Vad skoj att allt har fkytit på så bra!. då har du huset fullt av dagishundar nu då?.

Hoppas att det inte känns så ensamt som det gjorde sist vi pratades vid, nu går det ju mot ljusare dagar och snart är sommaren här, då kan du ju spring runt hur du vill där ute i skogen , det blir ju hur bra som helst!, kram på dig och take care<3

2010-02-08 @ 16:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0