Hus

Ja, idag var jag och tittade på ett gulligt litet hus, alldeles lagom stort & en alldelses lagom stor tomt, jag huset var alldeles lagom bra^^

Nu får jag svar på Söndagkväll om jag är den lyckligt lottade eller inte. Men tyvärr så kan ju inte fantasin vänta, så jag har ju redan börjat fantisera om hur jag ska ha det & hur det kommer att bli. Så nu kommer jag ju bli jätte besviken om det inte blir av =/

Men jag får hoppas & be till dom övre makterna att just jag vinner ;P

Annars händer det inte så mkt...Jobbar på i vanlig ordning & har nu bestämt att även göra det vid jul & nyår, så nu vet ni att jag verkligen är allvarlig med att skippa julen ;)

Känner för övrigt att denna månad kommer att gå fort=) Tävling i helgen, helgen efter så är det lugnt, sen blir det släktträff & helgen efter det så blir det fin besök ^^ Ska bli så roligt så, är ju även första advent den helgen, så då får man ha det riktigt myspys =)

idag börjar faktiskt min helg, har inga dagishundar imorrn, men ska dock jaga en tandläkartid! Så sovmorgon blir det inte... Nu har jag sån jäkla tandvärk så ag skulle kunna slita ut helvetet själv! :@

Nej nu blir det prommis!

Tjing!

22 dagar kvar^^


Kommentarer
Postat av: Sörbo

Hoppas att hela mitt hjärta att ni får huset! Ni behöver det!!

Har du provat att frysa ner tanden med is eller kallt vatten, brukar hjälpa ett tag i allafall.

Kram.

2009-11-06 @ 12:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0