Caroline

Ja snälla snälla snälla, har fått mkt skit likaså Caroline. Jag var ju själv en utav många som tyckte att hon bara var helskum, men nu, nu tycker jag att hon är helhäftig!

När man läser om en människas liv & känner igen sig, då ser man oftast personen på ett helt annat sätt, ja, jag har nog blivit uggla frälst;) hehehee

Så nu försvarar jag henne till tusen, en grymt stark människa som verkligen går sin egen väg, varför gillar man inte det...egentligen??

Svensk avundsjuka? eller så är människor så rädd för människor som lämnar "stämlpar" & "fack" ja mena, det är ju inte normalt;p

Nää.....jag har då ändrat åsikt, jag tycker dock inte att låten ska vinna, men jag tycker att bruden är hel cool!

Så det så!;)

Kommentarer
Postat av: Till Nattis från Pillan

Men det är ju det hon spelar på att vara en kopia av Janis Joplin både med det ena och det andra.

Fast det är OK att du gillar henne , jag tycker om DIG ändå ;-)

2009-03-15 @ 10:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0