Mamma

Ja, det är inte alltid lätt att vara mamma...Ninja ser lagom pigg ut;)




Snutta är så mysigt^^


Lilla Ligan


Livet rullar på i vanlig ordning & nu när det äntligen är sommarvärme, så blir humöret på topp=D
Så nu sitter man ute på balkongen, med en vitaminddryck & planerar helgens kurser=)
Ska bli skönt att komma "hem" igen, och nu när det är sommar så lär jag väl aldrig vilja åka tillbaka ;) Men det blir säkert bra. Nu ska jag även bestämma vad småttingarna ska heta i Stamtavlan oxå, inte lätt att välja, skulle vilja ha allt jag har kommit på ;p
Sen så lär jag ju finna hem till dom små oxå^^ hhahaha....Nej jag tror att alla får stanna, vadå 6hundar är väl ingenting ;O

Nej då, så roligt ska vi inte ha! I dagsläget finna alla puppisar kvar, då jag har fått återbud på tiken, så sprid ryktet vidare, men det får endast vara personer som vill träna med sin cocker!=)

Nej, nu lär jag göra lite nytta

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0