Payatt

Ja, då flyttade lilleman igår, men det känns faktiskt bra, jag vet ju att vi kommer att ses igen & det känns jätte roligt att dom ska gå valpkursen hos mig=)

Har även fått rapporter om att allt har gått bra, måste ju skryta lite med att jag har fött upp valpar med ett super härligt temperament! :D

Payatt hade somnat knallfall i bilen & sovit hela vägen hem=)


Hemma hade han blivit lite skrajj för deras katter, men det tror jag han snabbt kommer att komma över, dom har ju inte varit rädda för våra katter iallafall:)

Sen hade det blivit lite bus innan det var dags för att sussa


BUS!!


Tycker han ser lagom nöjd ut ;)

Nu önskar jag Emilie & Roger all lycka till & förvalta denna lilla prins väl :)
 (bild på dom kommer)

Kommentarer
Postat av: Ewa

han ser så lugn ut skönt

2009-08-12 @ 16:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0