Sorry

nu har ja vart lite dålig på bloggandet igen ^^ Men veckorna bara susar iväg och det är fullt upp hela tiden! Så det får bli min ursäkt;)

Veckorna består som ni vet av kurser, kurser o åter kurser;) Jätteskojj, och mina ekipage utvecklar sig jättefint! Superkul att se=D Och nu börjar allt lida mot sitt slut och då ska vi ha avslutning och våran första hundträff=) Ja hoppas verkligen att detta blir uppskattat då jag gör det gratis för deras skull, så min betalning kan ju bli att folket dyker upp iaf ;P hehe...men det hoppas ja! Eller hur gänget!?

Men även om dessa kurser börjar lida mot sitt slut, så är hösten bara en början på allt som ja har tänkt att hitta på, sen får vi se när saker o ting går av stapeln, men håll dig uppdaterad via hemsidan:)

www.nattis.hundsida.se

Nej nu blir det lite krubb!

Byeee!!



Kommentarer
Postat av: ewa

ser gott ut spar lite till mig

kram mamma

2008-09-18 @ 19:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0