Slut på kurserna

Japps nu är det slut på både valp o allmänlydnad, fast avslutningen blir ju på söndag=) Och då hoppas jag att ja får se dom flesta där!!=) Emilia kommer ner på lördag och då blir det träning för hela slanten, förhoppningsvis, sen så ska hon hjälpa till på söndag, tusen tack kära du<3

Ja sen får vi se om det blir lugna puckar eller om allt flyter på i lagom takt, hoppas väl att det kanske blir endel kurser, både neråt och uppåt=) Det återstår att se. Sen så rullar privatkurserna på, så det är roligt att folk börjar få upp ögonen för mig/oss, nu börjar även snacket att gå från mun till mun & än så länge så låter det possetivt=D Och det är väl alla företagares dröm, att kunna marknadsföra sig genom kunderna! wiiee!

Nej nu ska ja bädda ner mig, har fortfarande 38 i feber=(
*tycka synd om sig själv*

So long!

Kommentarer
Postat av: Birgitta i Sörbo

hej Nattis!

Det var ett tag sedan jag var in på din sida, du har gjort om den,Fin!

Ja visst är det kul med dessa bloggar, ett bra sätt att hålla koll på släkten.

ha det så bra och krya på dig!!!!

2008-10-01 @ 18:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0