Hello Gymmet!

Japp, tyckte det var dags att damma av gymkortet & göra lite nytta;) Så idag började ännu en nyttigare del i mitt liv, får se hur länge det håller i sig bara^^  Men jag tror att mina promenader har tagit sig, då jag orkade mkt mer än vad jag trodde, sen så avslutade jag det hela med samma runda som igår!!
Och imorrn blir det Milen, nån som vill haka på? Japp, nu ska jag skärpa mig ordentligt, för snart är det jul & då är man inte direkt hälsosam! Låset på skåpet åkte på igår oxå;p så lyckas jag inte nu, då begraver jag mig själv!! *Grrr*

Jaja, till nåt annat....Mamma, nu får du skriva vad ni önskar er???????????
Nu vill jag ha allt sånt klart, så att man slipper att tänka på det nåt mer=)

Priecigus Ziemassvetkus!!


Kommentarer
Postat av: Ewa

måste fundera lite men när jag fyller år vill jag ha Q10 dropar för dom är slut

kram

2008-12-03 @ 18:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0