En kväll

En helt vanlig tisdags kväll - Kl är 23:38 och John Blund känns ovanligt långt bort, men tankarna på livet lyser med sin närvaro

Tankar om livet, egentligen inget speciellt men ändå viktiga ting....Ibland måste man kanske bara få känna, tycka, tänka, för att få lite ro i själen

Vad vill jag med livet? Hur vill jag leva det? Vad ska jag göra åt det?

Personer i mitt liv, ger dom energi? tar dom energi? Kanske både och?

Är jag för egoistisk för att vara i ett förhållande? Eller ger jag kanske mer än vad jag "borde"?

Vill jag ens ha svar på ALLA dessa frågor? Eller är det kanske det som är spänningen med livet, att just inte veta, men ändå att få fundera o spekulera?

Vad innebär livet för dig? Vill man veta allt, och bör man ta reda på allt?

Mystiken är ju ändå en bitterljuv smak, en blandning mellan spänning o rädsla - Vad som kommer här näst är ju ändå rätt skönt att inte veta

Så jag tror att för tillfället så ska jag låta bloggen få smaka på mina frågor o tankar, men där låter jag nog att det stannar oxå....Jag är nog redo för livets oförutsägbara spel, ett spel jag spelar med spänning på vad som komma skall

En dag så slutar spelet att spelas och den dagen vill jag känna att jag har gett allt!



Over & Out!


Kommentarer
Postat av: Ewa

vad bra du skriver morgonkram från mig

2011-03-23 @ 08:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0