Ensamhet

När hjärtat känner ensamhet så tröttas hela kroppen ut - Det är tungt att känna en saknad efter något som redan finns där...Man väntar...bara tiden kan berätta hur framtiden blir

Man har så mkt som betyder så lite när kärleken dalar....Jag borde uppskatta det jag har istället för att sörja det som inte finns - Jag borde känna att allt blir bra, jag borde vara lycklig för det som finns - Men en magkänsla säger att nånting är fel, det kommer att sluta illa, ett hjärta kommer att bli krossat

Kanske är det ren rädsla? Det är vad jag hoppas, dock så har magkänslan vunnit i slutändan iaf

Jag är så galet lycklig men samtidigt så oerhört ensam inombords .....
Varför förstår man inte mig - Varför har min åsikt inte någon betydelse - Varför hör man inte mig - Varför känner just jag mig alltid mindre värd - Varför ska just jag gå med huvudet lågt - Varför Varför Varför...blev det såhär

När är det min tur att få det där alla andra har - När är det min tur att få tjafsa om vem som städar vad, vems tur det är att hitta på dagens mat, vilket tv program vi ska se OCH när är det min tur att få känna glädjen när kärleken kommer innanför dörren, när får jag krypa upp i soffan tillsammans med "han", när får jag njuta av en god middag med mannen som får hela magen att pirra

Jag har allt men ändå inte, vi är inte där än, livet tog en annan vändning och nu är jag ensam....Livet hade planerats annorlunda, hur blir det nu?

Jag saknar min andra hälft.....

Over & Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0