Doften av saknad

Jag väntar besök av min goda vän Mrs A. Tänkte då att jag skulle städa undan så gott det går...Jag öppnade garderoben och där stod den....väskan med en värdefull doft, jag kunde inte låta bli...jag öppnade väskan och tog fram en tröja....Så fort min näsa närmade sig tröjan så började mina tårar att falla....det var doften med stor D, det var doften från han...Han som har fångat mitt hjärta, han som har visat vad kärlek är, han som finns sååå långt bort

Ja, han som jag saknar så att det fysiskt gör ont i hela mig - Han som jag vill dela livet med - Han han han....som får mina tårar att rinna av saknad


Varför varför varför öppnade jag väskan....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0