Pengar

Japp, då har jag spenderat ytterligare lite penningar^^
Men denna gång så var det ett måste, så att jag klarar av mitt nya jobb, som startar den 1/2 :D
Har nämligen köpt en gps eftersom jag nu ska köra runt i hela sthlm =)

Sen har jag även kollat på en soffa som jag vill ha...men det får nog vänta ett par löner ;p

Hur det gick med packningen tänker ni? Nja...drar på det nån dag till xD hahhahaha....är ju så jäkla TRÅKIGT!!

Men jag ska packa, jag lovar ;)

Nu lär jag iaf få i mig nåt käk=)

Klicka för att se nästa bild
Min soffa, blivande iaf ^^

Kommentarer
Postat av: Karin Petersson

Tycker mycket om det du skrivit! Mysigt att se lite fina grejer och inte bara det vanliga grejerna som man kan läsa om typ alltid. ;)

2010-11-30 @ 19:53:45
URL: http://jade.se/reseguide/phuket

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0