Jodå..

...det blev lite packning idag ändå, nu är alla sängkläder, handdukar & kläder nerpackade...imorrn ryker porslinet, sen måste jag ragga kartonger oxå ^^

Sen går det undan....det värsta är alla jäkla småsaker man har, men nu när jag ska börja mitt nya liv så ska jag verkligen RENSA, guud så mkt som ska bort bort bort ;p

In med det nya & ut med det gamla, gäller även vissa personer oxå ^^
he he hee

Kan tiden gå långsammare eller!? Vill ju att mitt nya liv ska börja nu!
och det är bara torsdag imorrn ....suck! ;(

Hoppas att helgen går fort iaf, som tur är så ska jag ju tävla,
 så då får man lite annat att tänka på än bara längtan =)

Nej, ska man försöka vända tillbaka dygnet kanske, så att man får saker o ting gjort imorrn :)

Nattinatt bloggen & alla dess läsare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0